2019窮系女子脫毛選擇搶先睇 教你點揀邊間脫毛好 價錢平效果明顯


2019窮系女子脫毛選擇搶先睇 教你點揀邊間脫毛好 價錢平效果明顯






想做激光脫毛但又冇乜錢到底有咩選擇?網上好多forum都有唔同的會員referral,最多係Medilase的。但Medilase單做一個部位已經講緊要萬,想做全身激光脫毛嘅我睇到個價錢,心血少點都要心臟病發。就算比到referral number都減得唔多,對於我啲『窮系女子』就有制唔過啦。

上帝關咗你一扇門必定會開番另一扇窗比你,冇得揀Medilase但唔代表冇晒其他選擇。同學介紹之下,我去咗間非連鎖形式嘅醫美中心做全身激光脫毛,而價錢也只不過係Medilase嘅一個部位多啲,ONLY $9800就有全身激光脫毛


哩間雖然唔係連鎖,但做嘅嘢都好足,比我嘅感覺好高質下。

環境:

哩間嘅環境唔似普通樓上鋪嗰啲,燈光薰暗(之前去過一間樓上鋪,燈光暗得過分,啲枱枱凳凳望落又好舊,第一眼睇到咁樣嘅環境真係扣晒分,之後就無再幫襯過),反而光猛又乾淨。

服務:

入到去reception啲職員會微笑,感覺好nice;治療師又好細心好take care我同同學(同學比我嘅comment返)。

儀器

用緊全球NO.1激光脫毛科技 GentleLase PRO™ LE 755nm,配合埋原廠正貨嘅冷凍劑,用量都好足,所以打落來係唔痛,會有啲啲涼涼地。

價錢:

$9800全身激光脫毛,但不包IO位,想脫埋需另加$3500。唔洗兩萬就做到全身激光脫毛,又係 GentleLase PRO™ LE 755nm,自問都覺吸引,尤其對我哩啲『窮系女子』。諗諗下一個月一次全身激光脫毛,咁多個部位價錢都只係$9800,真的好好的。

另外我覺得值得join嘅另一點係佢包埋永久保養,宜家好多脫毛plan只係得短1-3年嘅保養期,對於保養哩家嘢緊係越耐越好啦。再者,佢冇分時段,繁忙時間放工或者星期六預約都得,好方便。

效果:

覺得好乾淨,尤其面部、腋下位置,雖然面毛唔會自己剃餓都係由佢,但近睇好明顯有啲毛毛飛晒出來,成日形住。腋下係平時剃嘅位置,啲毛毛好粗仲好吉手。打咗一次,面部睇落光滑咗,化起妝上來都容易咗,又貼咗,好過加精華落粉底液到。


 脫完毛之後即刻佢化妝間花返個妝,化妝間都幾多野用下;)

Tag
激光脫毛, 全身脫毛, 激光脫毛邊間好, 激光脫毛價錢, 脫毛學生, 大專生, 邊間脫毛平, 脫毛優惠, GentleLase Pro 755nm, wiish derma, 瑋詩醫美中心, 現金獎, 脫毛推介, 脫毛推薦,


留言

這個網誌中的熱門文章

【實測懶人減肥】Emsculpt增肌減脂妙法 訓係度都有人魚線?! 只需要4次就做到 效果理想連蜜桃臀都係話咁易!

韓國幸福椅 唔洗手術防止尿滲 半年任做$3800

泰國2019必買零食彩妝要用品