泰國2019必買零食彩妝要用品


泰國2019必買零食彩妝要用品





泰國絕對係一個香港人必去之地,陽光有,海灘有,shopping有,美食有,簡直就係應有盡有,而且物價又平,對比韓國或者日本,我認為泰國更值得要去一次。簡直玩到瘋狂,買到瘋狂,食到瘋狂,我去一個星期已經可以重至少10榜返來。而返來嘅時候相信大加雙手拎埋都唔夠喉,到底有咩咁值得買?




零食
芒果乾
我最最最鍾意就係芒果乾,平時係香港都經常買來食,宜家係泰國仲唔掃夠半打返屋企食到厭!(其實我屋企人都好鍾意食芒果乾,分分鐘半打都唔夠)

小老紫菜
最好買泰國限定嘅味道(專賣店最多選擇),因為有啲係香港好多地方都有賣,唔洗特等飛過去買。我覺得一支支嘅好味啲,不過要買返來就得小心啲,要預足夠嘅空間擺放佢地,如果唔係就好容易碎,到時可能要倒出來試@@

皇家牛奶片
牛奶含量高達70%,濃濃牛奶味,入口即溶,大人細路都啱食,可以當補片食,但唔建議一食食太多,尤其小朋友

Bento魷魚
唔怕辣嘅,4種味(藍蒜香味、紅甜辣口味、橘香辣口味、黃酸辣味)買曬佢就啱啦,煲劇嘅時候慢慢享受,正啊!不過唔食得辣嘅或者平時食開少辣嘅都唔太推薦,藍色睇落係唔辣嘅,但比唔食辣嘅屋企人試,一食即刻要灌水,所以唔食得辣嘅朋友仔就唔好亂試啦

百力
買泰國獨有嘅味冬蔭功、芒果味及香蕉朱古力,款款都咁正,想一手係個架掃曬落來,最啱返工口痕又餓嘅時候,一支一支來食,yummy

大哥花生豆
香脆爽口,一次過倒幾粒入口最過癮,可以食到無停口!建議買黃色原味同青綠色wasabi味。如果平時屋企人飲下啤酒嘅買多少少比佢地送酒,我佢地會贊不絕口



彩妝藥品

Mistine
眼線液及眉筆都超級好用,勁受女性歡迎,平平地買兩支旁身都唔錯

Milk Plus牛奶洗面乳
好香嘅牛奶味,啲泡沫細緻舒服,聽人講佢仲有啲美白效果,但我就覺麻麻地,反而保濕力比普通嘅洗面奶好

POND'S 旁式蜜粉
質地同爽身粉一樣,但可以擦係臉上當散粉用,粉質細緻,味道清香,可吸汗控油,推薦比容易出油出汗嘅朋友們。好似話仲有少少防曬功效,有輕微遮瑕作用

ele睡眠面膜
有美白去黃、保濕抗衰老及收毛孔,唔需要用清水沖洗,方便快捷,最適合懶人用來保養

臥佛牌青草藥膏
屋企必備嘅藥品之一,適用於暈車暈船、肌肉酸痛,尤其對蚊蟲叮咬有好好嘅消炎止癢功效,好似話可以緩解經痛。自己用過對比蚊咬幾好,搽完無咁痕

Dentiste草本美白牙膏
成分天然,有淡淡的青草香,用完有種好fresh嘅感覺

Tag
泰國, 旅行, 泰國芒果乾, 泰國小老紫菜, 泰國皇家牛奶片, 泰國百力, 泰國Bento魷魚, 泰國大哥花生豆, 泰國Mistine, 泰國Milk Plus牛奶洗面乳, 泰國POND'S 旁式蜜粉, 泰國ele睡眠面膜, 泰國臥佛牌青草藥膏, 泰國Dentiste草本美白牙膏,

留言

這個網誌中的熱門文章

【實測懶人減肥】Emsculpt增肌減脂妙法 訓係度都有人魚線?! 只需要4次就做到 效果理想連蜜桃臀都係話咁易!

韓國幸福椅 唔洗手術防止尿滲 半年任做$3800